16 Haziran 2012 Cumartesi

İskambil Sihri

İrlanda da çok eskiden iskambil üzerinden 

Çok kuvvetli büyüler yaptığı söylenen

Bir kaç adamın yazdığı bir kitap bulmuştum,

İskambil büyüleri diye,

Öğrendiğim bir usulu kullanmak hiç nasip olmamıştı,

Ta ki şimdiye kadar,

Canım çok sıkılmıştı uyku da tutmadı

Bir iskambil destesi buldum

Ve kartları  simgesel anlamlarına göre

Önce iyice karıp

Daha sonra,

tek tek açtım


iyi takip et...


Kupa on


Sinek vale

Maça on

Karo as

Kupa vale

Sinek kız

Sinek ikili

Karo papaz

Sinek dört

Maça altı

Maça iki

Karo beş

Maça dört

Sinek altı

Maça vale

Kupa as

Kupa kız

Kupa iki

Maça as

Karo sekiz

Karo on

Kupa yedi

Sinek papaz

Sinek on

Karo altı

Maça papaz

Sinek beş

Kupa üç

Maça beş

Maça dokuz

Maça sekiz

Sinek sekiz

Karo vale

Kupa papaz

Karo iki

Maça kız

Maça üç

Sinek yedi

Kupa dokuz

Kupa altı

Sinek as

Karo dört

Karo üç

Karo yedi

Kupa beş

Kupa sekiz

Sinek üç

Maça yedi

Karo dokuz

Kupa dört

Sinek dokuz

Karo kız


bu simgelerin sırasına göre tek tek aklıma gelen ilk nesnelerin ismini, ''xacimbatum'' diyip aklımdan sayıklayarak

Duvarlara baktım,

Çünkü işin sırrı gereği bu duvarlar yıkılacaktı,

Düşündüm, düşündüm, düşündüm  


Odaklandım, odaklandım, odaklandım iyice

Ve.......
























Eee ne mi oldu?

Bir bok olmadı...



Canım çok sıkılıyor lan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder